• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst

ZePaKa

Zeeuws-Vlaamse Patrouille Kampioenschappen

  • Home
  • Algemene informatie
    • Programma
    • Kampregels
    • Opdrachten
    • Bagagelijst
    • Jury
    • Badge
    • Locatie
    • Inschrijven
    • L.S.W.
  • Winnaars overzicht
    • Statistieken
  • Leiding
    • Teams
    • Downloads
  • Contact
  • #1 – Organisatie
  • #2 – Planning
  • #3 – Programma
  • #4 – Financiën
  • #5 – Materiaal
  • #6 – Calamiteiten
  • #7 – Reglement
  • #8 – Bijlagen

#1 – Organisatie

  1. Teams

    (welke teams met coördinatoren)

    1. Organisatie

      Kampleiding
      Leden van het Team Spel & Programma
      Coördinatoren van de verschillende teams

    2. EHBO

    3. Hulpverleners

      Alle leiding die bij het inschrijven van de activiteit heeft aangegeven beschikbaar te zijn én in het bezit is van een geldig BHV en/of een geldig EHBO diploma

    4. Kookstaf

    5. Werkploeg

    6. Logistiek

    7. Public Relations

    8. Thema

    9. Gemeentebelangen

    10. Programma

      Vrijdagavond
      Dagtocht
      Zondagochtend

    11. Jury

    12. Subkampen

    13. Penningmeester

      De PM wordt per activiteit gekozen tijdens de voorbereidende speltakoverleg van de activiteit.
      De PM wordt bedankt voor zijn inzet bij de evaluatie van de activiteit en wordt van zijn/haar functie ontheven van plicht. Daar gelaten dat de afsluitnota is opgesteld en is overgedragen aan de penningmeester van de Regio. En de eventuele retouren aan de leiding en/of deelnemers zijn voldaan, alsmede de declaraties.
      Derhalve kunnen declaraties uiterlijk worden gehonoreerd tijdens de evaluatie van de betreffende activiteit.
      De PM dient bij tijds een begroting op te stellen zodat hierdoor duidelijkheid wordt verschaft omtrent de inschrijfgelden van de betreffende activiteit.
      De PM dient de begroting voor de activiteit, ten minste een maand voor de aanvang van de activiteit, in te dienen bij de penningmeester van de regio, zodat hij/zij deze kan beoordelen en uiteindelijk kan goedkeuren.
      Na goedkeuring van de RPM is de activiteit pas verzekerd van financiële back-up van de regio bij financiële tekortkomingen en is de activiteit een officieel erkende activiteit van Regio zeeland. Hierdoor is de activiteit een regionale activiteit en kunnen groepen van Regio Zeeland deelnemen aan de activiteit.
      (zie 8.1.2 Groepen buiten Zeeuws-Vlaanderen)

    14. Overige leiding

  2. Extern

    (Wie draagt bij, waarom en hoe)

    1. Waterboer

      Bij de waterboer wordt de watervat (? liter) gevuld. Dit gebeurd 2 tot drie keer gedurende de activiteit. Het watervat wordt in opdracht van de Kookstaf verantwoordelijke gevuld en wordt door Team Logistiek uitgevoerd.
      Contactpersoon: x, 06-12345678
      Naam: Waterboer
      Adres: de weg bij ZePaKa 2010

    2. Staatsbosbeheer

    3. Frietboer

      Leiding die tijdens het opbouwen van het kampterrein aanwezig zijn, hebben geen tijd om een warme maaltijd te bereiden, evenzo kan de kookstaf hier niet voor zorg dragen daar de kookstaf tent nog niet in gereedheid is. In de middag wordt daarom een bestelling opgenomen door diegene die hiervoor de meeste tijd heeft. Bij de frituur in Philippine wordt nl. om friet gegaan.
      Aangezien het om een bestelling gaat voor ongeveer 15 personen, is het noodzakelijk om de frituur op de hoogt te brengen dat we een grote bestelling gaan plaatsen. Dit dient telefonisch/ persoonlijk een paar weken van te voren gedaan te worden; met de vermelding van hoeveel personen en het tijdstip van bestellen/ophalen! Het beste tijdstip om te bestelling te gaan halen is rond half 5, zodat er in alle rust nog gegeten kan worden.
      Bedrijf:
      Adres:
      Telefoon:

    4. LSW

    5. Regio Zeeland

    6. EHBO

    7. SupCom

      Voor de jury hebben we een printer, computer en papier nodig om voornamelijk de tussenstanden & eindstand te kunnen uitprinten, alsmede op de activiteit noodzakelijke aanpassingen in bijvoorbeeld lijsten. Dit apparatuur is niet vanzelfsprekend aanwezig en dient bijtijds geregeld te worden.
      Contactpersoon: Marty Kindt, 06-12345678
      Bedrijf: SupCom
      Adres:

    8. Spar IJzendijke

      De kookstaf

    9. Sligro

Primaire Sidebar

ZePaKa 2022 editie 54 – 6 t/m 8 mei

ZePaKa Badge 2022

Het ZePaKa Schild (2007)

Recente berichten

  • Winnaars ZePaKa 2022 #54
  • Patrouilles 2022 #54
  • Winnaars ZePaKaDi 2020
  • ZePaKa 2020 gaat niet door
  • ZePaKa 2020 & Corona-virus / COVID-19

Tags

't Jagertje 2005 2006 2007 2008 2009 2010 2012 2013 2014 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2022 axel corona covid-19 digitaal eos st.hubertus gidsen gipa's hopman ouwendijk hulst lodewijkgroep oostburg patrouilles scouts terneuzen verkenners winnaars zpk16 zpk17 zpk18 zpk19 zpk20 zpk22

Footer

Instagram
Something is wrong.
Instagram token error.
Follow

Twitter

  • #NieuweProfielfoto https://t.co/5Ni9kwJ5WG 29 maart 2022 12:03
  • #handig "(Hoe) met kinderen praten over oorlog? | https://t.co/7ISAJX1NEY - https://t.co/gie2Dvbnda 25 februari 2022 13:08
  • Oekraïense scouts hebben je steun hard nodig om de humanitaire hulpverlening te coördineren. Doe mee met het promot… https://t.co/navYFSIiXp 25 februari 2022 12:50
  • check @zepaka

Nieuws

  • Nieuws
  • Patrouilles
  • Winnaars
  • zepaka@instagram
  • zepaka@twitter
  • zepaka@facebook

Copyright © 2022